FAQ

    Service vragen

  • Wat moet ik doen bij een storing?

    Bij een storing, is het mogelijk het toestel eerst te resetten. Middels de resetknop op het toestel. Is dit niet mogelijk probeert u dan de stekker uit het toestel te halen en na 10 sec, deze weer terug te steken. Wanneer dit niet lukt dient u het volgende stappenplan te doorlopen, om tot een betere afhandeling van uw storing te komen.

    1. Is er voldoende druk aanwezig in het systeem? Deze dient minimaal 1 bar te zijn, is deze lager ga dan naar de vraag bijvullen CV-installatie.
    2. Wat is de klacht/ storing. Heeft u bijvoorbeeld geen warmwater en is het heel warm in huis?
    3. Noteer de storingscode en geeft deze door aan Hartman Installatie
    4. Bel met Hartman Installatie en we lossen de storing graag voor u op.
  • Moet ik voorrijkosten of de arbeid betalen bij een storing?

    Wanneer u in het bezit bent van een Warmte comfort of een Warmte All-in abonnement, betaalt u bij storingen geen voorrijkosten en/of arbeidsloon. Bij het Warmte Basic abonnement betaald u wel voorrijkosten en arbeidsloon bij een storing.

  • Moet ik zelf bijhouden wanneer mijn toestel voor het laatst is onderhouden?

    Nee, Hartman Installatie is in het bezit van geavanceerde software welke voor ons de onderhoudsplanning regelt. Hierbij wordt uw toestel eens in de 18 maanden onderhouden, en maakt Hartman Installatie 3 dagen voorafgaande aan de plandatum een afspraak met u.

  • Ik kan niet op de gewenste plandatum is dit een probleem?

    Nee, dit is geen enkel probleem vaak zijn we een aantal dagen in dezelfde buurt aanwezig. Mogelijk komt u een ander tijdstip beter uit.

  • Er zijn onderdelen vervangen, vallen de kosten hiervan binnen het contract?

    Alleen bij het afsluiten van een OGP of een Warmte All-in contract worden de kosten van de te vervangen onderdelen gedekt binnen het contract. Bij de andere contracten zijn de kosten van de onderdelen en/of pakkingen voor rekening van u.

  • Ik wil mijn contract opzeggen, hoe doe ik dat?

    I.v.m. de verzekering dienen we schriftelijke opzeggingen te ontvangen van de bestaande contracten, dit kan middels een email te sturen of een brief met duidelijk de naam en adres gegevens weergegeven.

    Onderhoud vragen.

  • Wanneer komt Hartman Installatie ons toestel onderhouden?

    Wanneer u in het bezit bent van een service en onderhoudscontract, komen wij standaard 1 keer per 18 maanden uw toestel onderhouden. Onze planning houd precies bij wanneer u voor het laatst onderhoud heeft gehad. Op uw toestel wordt meestal de datum van het laatste onderhoud weergegeven. Mocht u toch nog vragen hebben wanneer wij langs komen dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

  • Wanneer wordt het Service en Onderhoud contract geïncasseerd?

    Het bedrag t.b.v. het Service en Onderhoudscontract wordt jaarlijks vooraf geincasseerd in januari van het desbetreffende jaar. Wanneer maandelijks wordt voldaan wordt het bedrag maandelijks rond de 23e van elke maand, van uw rekening afgeschreven.

    Bereikbaarheid